Ledig dag

Det är så skönt att få en ledig dag mitt i allt jobb ibland.. Nu är det ioförsig så att jag är ledig för att jag jobbar hela helgen men det spelar ingen roll idag. Jag vaknade i morse av att regnet öste ner utanför och då menar jag verkligen öste ner. Började med att samla ihop vuxenpoäng genom att betala våra räkningar, fortsatte sedan med att slå igång en maskin tvätt, begav mig sedan ut för att handla i ösregnet och trots paraply och bil så blev jag genomblöt, nu har jag dragit på en ny maskin och nu har jag tänt lite ljus här hemma och packat upp varorna. Ska sätta mig och pilla med bilder på datorn och så tänkte jag försöka städa lite. I morgon är det åter dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0