Potentiell kanon helg!

Åh vilken bra dag jag haft såhär långt även om jag fortfarande är kronförkyld, men idag: feberfri! Har organiserat, städat och plockat hela dagen (Får en liten städerska hem två ggr i månaden från augusti så det måste ju se hyffsat ut... städerskan är min syster som vill tjäna några extra kronor). Mitt i städandet dök Stina upp fick då någon att prata med och så fixade hon te och kaffe så det blev lite fikapaus, så skönt med Stina för vi kan bara vara utan att egentligen göra någonting. Inget planerande, inga konstigheter, bara ta det som det kommer.. Passar mig som älskar spontanitet väldigt bra! Ikväll ska jag umgås med några väldigt efterlängtade personer.. grabbarna och såklart Stina! Har inte träffat killarna sen Johan tog studenten, host.. 6 juni...... Tänka sig hur en hel sommar har gått utan dom, förstår det inte själv, har verkligen saknat dom så ikväll blir förhoppningsvis en bra kväll och ett kärt återseende.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och lite smått göra mig i ordning, ska bli skönt att få på sig lite smink och hyffsade kläder har inte ansträngt mig på hela sommaren så nu kör vi, all in. Imorgon ska jag träffa mina tjejer också, även där ett kärt återseende, gaaaaah vilken bra helg <3.


Jag, Alicia (Johans flickvvän/studentpresent) och Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0