Bla bla bla

Jag har glömt bort att blogga idag, hur det nu kan gå till. Har haft ganska fullt upp så det kanske beror på det. Jag har spenderat hela min dag med att tvätta alla kläder i min ena garderob då det varit totalt kaous på den fronten. Har sen försökt planera lite outfits till New York och lite smått börjat packa. Var även på stan med Mickis & Elsa och köpte studentpresent till Clara och så presenter till New York, bland annat en Kosta Boda ljuslykta till Jessicas hostpartens som tack för att vi får sova hos dom i fyra nätter nästa vecka. Imorgon har jag lovat att hjälpa Henkans mamma med en sak som Felicia måste ha till skolavslutningen på torsdag, jag ska tvätta vidare, försöka hinna en sväng förbi mamma och så måste jag faktiskt åka ut till pappa och hjälpa honom lite i den nya lägenheten....S K U L D   K Ä N S L O R! På onsdag tar Clara studenten och på torsdag blir det bara till att pilla och fixa hemma och sen bär det av till Jessica, åh så jag saknar henne.

Marie kommer hem idag, nu är klockan nämligen 00.01. Välkommen hem gumman! Hoppas ditt äventyr varit bra och på fredag drar vi iväg på nya, love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0