Killing me softly

Jag har halsfluss och är portad från jobbet till på torsdag av mina bästa arbetskamrater som tycker jag ska ligga hemma och sova och bli frisk, även fast jag känner mig fullt frisk? Halsflussen har jag burit på sen USA, jag fick den antagligen då och sen har jag burit på den och så har den känts mer och mindre varje dag eftersom min kropp vant sig vid infektionen, det är också därför jag mår "bra" säger läkaren, jag har ju gått med skiten i två veckor. Jag fick skäll, för jag inte kommit tidigare, jag sa att det var tur att jag kom över huvud taget, jag hade inte gått om de inte var för jag blev tvingad. Nu har jag två dagar att vila upp mig på.. jobba får jag inte göra förens torsdag. Smittrisken är enorm två första dagarna med penicilin och bakterierna smittar som tusan i värmen att varken klienter eller personal vill att jag ska vara där och det är fullt förståligt. Får väl se det positiva i det, jag får vara hemma men vad gör man när man har halsfluss men känner sig frisk och vad gör man när man är så förbannat rastlös? Svar sökes, inget finnes. Jag vill jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0