Midsommar <3

Jag hade en helt fantastisk midsommarafton igår! Jag jobbade mellan 8-13 men eftersom det var midsommarafton så hade vi midsommar "firande" på jobbet så det var mest umgänge som gällde på jobbet, vi körde lite tipspromenad och midsommarstångsfixande. Efter jobbet åkte jag hem och började göra mig i ordning och fixa lite här hemma. Tess, adde och henkan åkte och handlade och när dom kom tillbaka så fixade jag och tessan i köket och sen så satt vi i solen på balkongen och bara mös och drack rose och vin innan vi började fixa med maten på riktigt, det blev grillat, sill, ägg, färskpotatis osv hade jag ätit på jobbet. Vi satt ute hela kvällen och åt, drack och pratade och avslutade matkoman med att toppa med lite kladdkaka, jordgubbar och grädde. Runt klockan två var vi färdiga, myggbitna men otroligt nöjda gick gästerna hem och jag till sängs. Idag har varit väldigt slapp, legat i sängen halva dagen och lyssnat på den mullrande åskan och bara myst. Snart ska vi gå på kalas, Henkans underbara lillebror fyller 16 år så honom ska vi fira. Senare ikväll vet jag inte vad vi ska göra, imorgon dock så ska jag med största sannolikhet åka till IKEA med Tessan. Puss och kram och fortsatt trevlig midsommar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0