Sista uppdateringen från USA

Nu sitter jag och läser Svenska nyheter på nätet och dom andra gör sig i ordning. Jessica är och lämnar barn på skolan och vi väntar på att hon ska komma tillbaka så att hon kan skjutsa oss till tåget.. Förhoppningsvis hinner vi med tåget som går 09.45 men om inte får det bli tåget som går 10.45. Vi ska iallafall röra oss in mot city för sista shoppingen och antagligen lite sightsing och sen runt klockan 15 så ska vi röra oss mot flygplatsen, ikväll åker vi alltså hem. Vi har haft en super bra vecka tillsammans, det kommer bli så tomt att lämna Jessica igen... men tre månader går fort! Nu måste jag sätta fart här. Längtar hem, så jag kasn följa VM och så efter min Bulis, annars hade jag kunnat stanna länge till! Åter hemma i Sverige imorgon klockan 14.00. Puss och kram och massor av kärlek <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0