Grattis Garpis!

Igår tog världens bästa Garpi studenten, han var så fruktansvärt fin hela dagen, gladare än han normalt sätt är det var så mysigt! Vi startade dagen med en massa fix, sen åkte jag till sorunda och hämta Stina, ner till Nynäs för utspring, centrum och kollade flak, åkte hem hämtade johans present, skjuts hem till Stina. Slog in vårat enorma paket hemma hos Stina med hjälp av Henkan och Hultan, sen kom grabbarna och vi åkte till Garpen för studentmottagning. Hemma hos Garp var det massa folk och vi blev bjudna på bål, mat, fika och annan dryck. Vi sjöng, pratade, skrattade, drack, spela fotboll, spela kubb och bara umgicks innan vi ungdomar fick skjuts ner till Nynäs där vi hamn på Freja. På Freja blev jag inte kvar så länge, gick sällskap med Mackan hem till honom och där hemma var Agnes och Ellen och kompisar till dom så jag satt med dom medan jag väntade på de andra, när dom kom väckte vi Johan och gick till Bedarö baren, där var det inte speciellt roligt. Jag, Stina, Jonah och Jeppe gick hem till Hellmans igen och försökte febrilt få tag på våran studentkille (som hade gått och lagt sig i Jeppes säng utan att vi visste om det). Väl hos Hellmans hade Mackan vaknat till liv igen och några fler hade tillkommit. Emil och Mackan stekte burgare och det var gott! Sen umgicks vi bara fram till jag runt halv två åkte hem. Kom hem, frussen och väldigt, väldigt trött somnade direkt utan några problem alls! Tack Johan för en jätte mysig dag igår, tack för jag fick komma, hoppas du hade en grym dag och att du är nöjd med allt och speciellt Alicia, love you.




1. Garps ena plakat
2. Johan & Jesper på utspringet
3. Marcus och Johan på utspringet
4. Farbror Johan och Miranda, Mirande ville också ta studenten dock med en studentmössa med rosa sten!
5. Johan och Nandorf! Partners in crime lagom lyckliga på utspringet!
6. Jag, Alicia & Stina, Alicia är Johans nya flickvän.
7. I partytältet på mottagningen
8. Jesper, Johan och Miranda på mottagningen, så söta.
9. Johan efter att han öppnat det enorma paketet som innehöll hans nya flicka, barbaran Alicia, tur att hela släkten skrattade så dem kiknade när han öppnade det, vi hade lite lätt ångest innan!
10. Jesper, Johan, Stina, Niklas och Miranda posar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0