Garden Collection

Vaknade tidigt i morse av att jag var helt galet täppt i näsan, kunde knappt andas. Så jag gick upp och drack vatten, tog nässpray och åt frukost. Det kändes bättre efter en stund så jag bestämde mig för att gå och och gå trots att jag var så täppt i näsan. Hann precis få upp flåset sen vart det stopp i snoken och de var så jobbigt att andas att jag kände mig som en asmatiker (kan jag tänka mig) trots det härdade jag ut i en knapp timma. Hoppas bara det är såhär idag för i morgon skulle jag och Mickis gå på Spinning men det funkar ju inte om jag inte ens kan gå en powerwalk. Tänkte masa mig upp till ishallen senare idag för att heja på grabbsen, hoppas verkligen dom vinner! Har förövrigt fortsatt jobb sökandet idag och så har jag lyckats beställa två klänningar och en topp som jag är helt besatt av, kom nu sommar, kom, kom, kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0