Glasögon-ormen Strandberg

Åh jag har haft så ont i huvudet hela dagen och ju länge på dagen det gått ju värre har det blivit, detta sker minst 4-5 dagar i veckan men idag nådde smärtan sin gräns, illamåendet satte in och jag har bara legat hela eftermiddagen och haft dödstankar. Har som ett bälte runt huvudet med smärta, illamående och galet ont i nacke och axlarna, jag tror att detta är beviset på det jag länge trott; Min syn har fasen inte blivit bättre iallafall. Förut såg jag inte när jag satt vid datorn, skrev eller lästa böcker, nu ser jag inte heller när jag kör bil, eller texten på powerpoint presentationerna i skolan under föreläsningarna, det verkar inte bättre än att mitt brytningsfel förvärrats. Så efter flera timmar i soffan med vila (stirra i taket) så tog jag fram glajjerna (som inte hjälper ett smack) och letade reda på Synsams nummer och ringde dit och bokade en synundersökning, så på torsdag hoppas jag dem hjälper mig att få tillbaka mitt liv.

Förövrigt tror jag Gudarna hörde min vår-bedjan för termometern visade idag +7 grader och strålande sol! När jag var ute på förmiddagen tog jag faktiskt på mig både converse, skinnjacka och solglasögon, härligt! Nu ska jag gå och skala morötter i förebyggande syfte, jag kan behöva några! Även om jag kanske inte riktigt tror på det där om morötterna eftersom att killen i min klass 1-9 an som endast käkade morötter varje dag, var den enda i hela klassen med glasögon, trovärdigheten sprack redan där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0