I want to go BANANAS!!

Allvarligt, när fasen ska det gå och bli plusgrader ute varje dag och när satan ska snön försvinna?! Jag kan inte ens försöka beskriva hur otroligt less jag är på denna snö och halka! Det har varit såhär i fyra månader nu! Problem 1... Man kan inte ha några snygga kläder, jeans, jeans, jeans och en långärmad tröja ungefär, känns ärligt talat som jag har 10 plagg som jag använder just nu... Problem 2: Jag är så fruktansvärt less på skor utan klack och stövlar. Det går inte att ha minsta lilla klack när man går ut eftersom chansen att man ramlar och bryter revbenen precis som förra åren är galet stor och Conversen sviker när de blaskar... Problem 3: Dessa vinterjackor! De är gräsligt fult, gräsligt äckligt och hemskt.. ja bara hemskt.. jag vill ha tunnare jackor och skinnjackor, ASAP! Problem 4: Jag orkar inte ha mer vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0