Jag gillar faktiskt inte torsdagar

Jag är så fruktansvärt uttråkad idag att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Jag trodde liksom en av grejerna med att plugga på högskola var att man inte fick några lov eller dylikt? Lik förbannat sitter jag här med ingenting att göra förutom en "tenta" i morgon som jag inte behöver jobba mer med. Vad gör man dagar som dessa? När alla jobbar och man själv sitter inne och har dödstankar? De självklara vore att jag lagade mig någon lunch och sedan satte igång att söka sommarjobb, kanske är det just det jag ska ta tag i idag.. men det är faktiskt inte speciellt roligt, inte alls kul. MEN livet är inte roligt varje dag, de har jag ju lärt mig, så kanske är det lika bra att sätta igång med det där så kan jag stryka det från min lista med saker att göra. Eller så går jag ut på en långpromenad, även om vädret ute inte direkt är inbjudande... eller så försöker jag ta mig in i förrådet och hämtar upp min kartong med väskor och sängkläder, eller så åker jag ner på Strandvägen och lånar ett par byxor till begravningen nästa vecka, eller så beställer jag ett par... Ja nu kom jag ju på lite saker.. Nu måste jag sätta fart! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0