Märklig morgon

Ärligt talat har jag ingen som helst aning om vad jag hållt på med hela morgonen! Sov jätte oroligt och dåligt i natt, vaknade 07.07 och greps av panik, mitt tåg skulle ju gå 08.37. Ja precis, 08.37 en och en halv timme senare, jag å andra sidan hade fått för mig att klockan var 08.07 så jag sprang upp, klädde på mig världens fulaste kläder, packade väskan, borstade tänderna och drog till bussen, inget smink eller någonting. Kom iväg med "08.37" tåget som egentligen är 07.37. Tittar på klockan en miljon gånger under resan och funderar minst lika gånger på varför de är så otroligt mycket folk på tåget, det brukar de ju inte vara. När jag sedan kommer till Älvsjö tittar jag på klockan igen och inser att jag tagit tåget som går en timme innan och plötsligt faller allt på plats, innan min klocka ens hunnit ringa var jag redan på tåget, därav att ingen klocka ringde och väckte mig i morse.. HAHA, vilken rolig morgon fan vad jag INTE är vaken ibland. Så nu sitter jag i skolan och äter frukost, springer runt 50 beväpnade poliser här i skolan eftersom KTH fått massaker hot och KTH har campus här på Södertörn och dessutom är säkerheten på alla högskolor överhuvudtaget riktigt hög idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0