Nej jag är nog inte bakfull

Man skulle nästan kunna tro att det var jag och inte grabbarna som vann slutspelet igår eftersom jag är så otroligt trött i dag och känner mig bakfull trots att jag inte druckit en droppe på över en vecka. I vanliga fall är jag ingen kaffe-drickare men jag var tvungen att koka mig världens största kopp med kaffe förut för att hålla mig lite piggare, men jag förstår inte det där med koffein för de har aldrig haft någon inverkan på det sättet på mig, inte heller denna gång. Nu ska jag måla om naglarna som ser gräsliga ut, städa sovrummet som även det ser gräsligt ut, läsa bok, åka till strandvägen för att sedan sjunka ner vid pappas matbord kl 6 för middag, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0