Mina grymma NYC planer!

Ibland får jag total dille på vissa saker och då kan jag liksom inte släppa det, jag bara måste ha/fixa det.IIgår fick jag för mig att titta efter flygbiljetter till New York i maj eftersom jag tänkt att jag ska hälsa på Jess min kärlek då. BOOOM så hittadde jag grymma flygbiljetter. Avgång tidigt & avgång sent, direktflyg, och för att inte tala om ett riktigt bra pris. Sen gick det bara utför... jag började leta hotell för fre-mån då jag är i New York så vi får ut max av resan eftersom Jess bor en bit utanför. Fick sen en ÄNNU bättre ide, att jag ska övertala Mickis att följa med också! Det skulle bli så perfekt! Vi tre, det kan bara bli galet bra! mån-fre hemma hos Jess för massa massa bus, mys, skratt, prat och umgänge. fre - mån hotell i NYC, jag mickis och jessica. Jessica bor fre-sön eftersom hon jobbar och jag och mic till måndagen. Det skulle betyda att vi skulle få fyra heldagar i NYC. Åker sedan hem med kvällflyget på måndagenm mot Stockholm. Förstår ni vilka grymt bra planer jag gjort?! Helt stört bra.

Shopping, fest, god mat, nära vänner, upplevelser, promenader, äventyr, skratt, glädje och massa minnen.
Nu ska allt bara gå ihop! Jess måste himla med ögonen för sina värdföräldrar och Mickis måste övertalas. Det ska inte bli allt för svårt hoppas jag... i morgon ska jag bjuda på våfflor till lunch, kanske kan Mickis övertalas efter ett par våfflor, fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: mickis

tokfia <3

2010-03-02 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0