Mys-dag

På förmiddagen bjöd jag Mickis på våffel-lunch och så bjöds det även på en hel del snack som vanligt! Efter lunchen och allt prat tog vi en promenad ner på stan för att hämta ut biobiljetter och handla på systemet, vi köpte cider till helgen så nu är det gjort, skönt! Efter systemet traskade vi hemåt och när jag kom hem så var jag helt röd över hela kroppen för jag var så kall, satt och skaka i soffan av köld så det blev en lunch dusch och nu ligger jag i soffan och tittar på min Sex and the city "the extended movie version", första gången jag ser den och de är som att se en ny film för det är en massa nya scener i filmen, helt underbart, mer SATC!

Det blir världspremiär av "Alice in Wonderland" klockan sju, innan dess ska jag laga mat. Längtar efter att umgås med tjejerna så det blir en riktigt mysig kväll, älskar att träffas och göra något mitt i veckorna, veckorna blir så mycket enklare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0