Produktiv måndag

Hjälp vad jag varit produktiv såhär långt idag! Jag har sökt sommarkurser och sen har jag även bestämt mig för vad jag ska söka till hösten 2010, skrivit upp anmälningskoderna och namnet på programmen så när antagningen öppnar den 15 mars så är jag mer än redo direkt, tre utbildningar är jag intresserad av; Marknadskommunikation och IT, Informatörsprogrammet & Medie-vetar programmet, alla tre i Stockholm, två på Södertörn och en på Universitetet. Till sommaren har jag varit super duktig och sökt tre kurser, alla tre är distanskurser. Tänkte inte söka sommarkurser först men sen tänkte jag "why not" och bara körde. Har sökt kurser som jag tror jag tycker är riktigt kul och som jag vill söka för att det är intressant (och för att högskolepoäng är bra). Det är kurser med kanske två eller tre inlämningar på tio veckor och inga obligatoriska föreläsningar utan man jobbar helt och hållet själv, när man vill och hur man vill under tio veckor, perfekt! De blev dessa kurser; Marknadsföring, Event production och praktisk projektledning, jag ville väldigt gärna läsa design i vardaslivet också men det var två obligatoriska tenta tillfällen i Borås, så det gick ju inte! Other time, other place! Förresten jag vill flytta till London, jag älskar London, skiter i skolan i höst flyttar till London och jobbar med något kul någon som vill hänka?! Drömma kan man ju alltid!

Nu vill jag göra något, vad händer babes? Jobbar ni? Antar så, jag ska nog fortsätta fokusera på att göra nyttiga saker så min boyfriend blir stolt över mig när han kommer hem idag, de händer nog inte allt för ofta! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0