Vänskap

Ikväll har jag världens sakna vänner känslorna. Jag saknar dem alla, så otroligt sällskapssjuk, Henkan har umgått med Jonas hela kvällen och jag har varit tok sugen på att bara vara med någon av mina bästa.. tror det beror på att jag inte mår så speciellt bra idag också, när jag blir hängig vill jag inte vara ensam. Saknar Marcus, Johan och Stina extra mycket men det är nog för att jag vet att vi plus några till ska på kryssning nästa vecka så jag längtaaaar! Bara skratta, låta, dansa, parta och prata ett helt dygn.. Håller alla tummar på att vi kommer få helt sjukt roligt! Sen saknar jag ju såklart mina bästa tjejer, men det gör jag ju alltid!

Keep smiling, keep shining knowing you can always count on me
for sure, thats what friends are for...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0