Att hantera stress

För första gången på riktigt länge så känner jag mig otroligt stressad och uppe i varv! Jag har så otroligt mycket att göra och jag vet i ärlighetens namn inte riktigt hur jag ska hinna. I skolan har vi fruktansvärt mycket att göra, jag skulle kunna sitta och jobba med skolan 24/7 i några veckor, hur kommer det sig att det alltid blir mest när slutet närmar sig? Jag försöker lära mig ett nytt jobb och visa framfötterna, det är så väldigt mycket information och det är svårt att ta till sig allt, men jag försöker verkligen, jag jobbar hårt på det! Dessutom jobbar jag den tiden jag skulle behöva för att plugga just nu. Till råga på allt ser också lägenheten ut som en krigszon och jag har en massa saker att fixa där hemma, men jag hittar aldrig tiden att göra det. Förut var jag grym på att hantera stress men nu märker jag att jag verkligen blivit sämre på det, de beror väl på att jag inte stressat upp mig till max på ett tag (förr hade jag stress breakdowns en gång i veckan) Nej jag ska inte klaga, livet är roligt och det är bara bita ihop och köra på!
Just i detta läge rullar tåget in på stationen i farsta så det är dags att avsluta! Jag är påväg till skolan och direkt efter skolan slutar kl 12 så åker jag hem och direkt till jobbet och jobbar till klockan 20.00. När jag kommer hem ska jag sova, jag har sovit fyra timmar, jag sover så otroligt dåligt. Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0