Effektiva onsdag

God dag! Hade sovmorgon i morse, skönt... var helt galet trött! Vaknade i panik och insåg att sovmorgonen kanske blivit lite för lång och att jag skulle behöva agera fortare än en duracell kanin. Så jag slängde bara på mig kläder och plattade håret samtidigt som jag kokade te. Kastade mig ut genom dörren med en termos te och en banan i högsta hugg och kom faktiskt en minut innan bussen till hållplatsen. Nu sitter jag i biblioteket, pluggar lite i bibliotekets tysta del, så himla skönt att sitta här i de mysiga sköna fåtöljerna. Ska snart bege mig in mot stan för att möta upp Mickan för en fika, helt underbart. Sen ska jag röra mig hemåt, får skjuts hem med Henkan och Marcus. Puss och kram, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0