Go with the flow

Jag har varit så dålig på att blogga senaste dagarna! Det beror helt enkelt på att jag haft väldigt mycket roligt för mig om dagarna så det har liksom inte blivit av! Idag var jag på sjukhuset, lunchade med Stina, var på gymnasiet och köpte biljetter till studentskivan, powerwalkade med tjejerna, kollade på alla tjejprogram på tv:n och nu avslutar jag med några avsnitt av The Hills. Blev förresten bjuden på Garpens studentmottagning idag, jag blev så glad. Plutt ska ta studenten och jag vill inget hellre än vara där och kramas på hans stora dag och det är precis så det ska bli! Och inte nog med det, andra söta vänner kommer det ju också finnas att kramas med den dagen!

Just nu har jag ett så himla skönt flow i mitt liv, dagarna springer förbi och jag har väldigt roligt! Kan det vara att sommaren är på ingång som gör det? Nu ska jag somna framför The Hills. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0