Härliga höstväder

Det är måndag och dagen består av ett "otroligt" fint väder... jag vill bara gråta? Vart är våren/sommaren? Vid den här tiden förra året kunde man nästan ligga ute och sola, nu är det mer som att solen tagit sig en riktig paus, har inte sett den på ett tag nu. När man tittar ut kan jag inte förstå att det faktiskt är tre veckor till jag går på sommarlov och mindre än en månad kvar till jag ska på studentmottagning.. Med andra ord: Vilket förbannat tråkigt väder vi har!

Så vad gör man... Jag har tränat med pilatesbollen, jag har städat, jag har hittat fyra nya sex and the city avsnitt jag inte sett (hur är det ens möjligt?!), jag har tvättat och nu ja vad ska jag göra nu? Plugga vore inte en så dum ide, plugga och äta lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0