Hjärta Jobbet

Jag är så fruktansvärt trött att det inte är sant. I fredags hade jag en 16 timmars arbetsdag så jag var mör när jag kom hem. Började 07.30 dagen efter och jobbade på i 8,5 timma, samma idag. Andra helgen i rad! Så nu känner jag mig riktigt trött, riktigt mör och ont i fötterna, ja check på den också! Dock är det bara så att jag springer runt hela dagarna och då är jag hur pigg som helst, sitter knappt ner på hela dagen så det är när man i slutet mot dagen sätter sig och äter eller fikar det är då man känner hur trött man faktiskt är. Blev tillfrågad om att ta söndagen nästa vecka också men då ska min syster konfimera sig har hon fått för sig och jag ser faktiskt fram mot att få ha en helg!Det är tur att jag verkligen tycker otroligt mycket om mitt jobb och alla människor som hör till jobbet, jag går faktiskt dit med glädje varje gång! Så nu vill jag slappa i soffan, vila, slappa, softa, äta något onyttigt och somna inom en timme. I morgon är det nya tag, måndag, härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med vad och vart är det du jobbar någonstans? :)

2010-05-24 @ 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0