Idag är en riktigt bra dag

Idag köpte jag en ny kamera. Det är något jag velat ha riktigt länge, då min gamla gett upp efter snart tre år. Jag har velat ha en bra kamera som kan ersätta den lite klumpigare systemkamera i mitt liv eftersom både pappa och syster har en varsin sådan och jag kan låna av dem när det är något speciellt. Jag har önskat mig en kamera som är snygg, smidig och som har fina funktioner som passar mig och mitt liv utmärkt. Idag hittade jag den och jag köpte den med mycket hjälp från Tim, win, win situation. Den är helt fantastiskt bra och jag är redan kär, den tar super bilder, har kul funktioner och så filmar den i HD vilket är kul då vi tex snart åker till New York och jag har tänkt dokumentera resan via bilder och film. Det bästa? Den är smal och är perfekt för att lägga i väskan och sen är den ju röd/rosa såklart. Nikon Coolpix S4000.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0