Nej nej lugn nu!

Om jag inte visste bättre skulle jag fan tro att jag var gravid. Jag har vaknat illamående tre dagar i rad nu och illamåendet kommer och går hela tiden, hela dagarna. Jag mår illa bara av tanken på att äta varm mat och så nu när jag åt sushi pillade jag bort hälften av all lax på lax-sushin för jag mådde dåligt av den. GRAVID tänker ni nu... Jess och Marcus som tjatar om att bli gudföräldrar till mina framtida barn hoppar säkert av glädje MEN LUGN NU; Jag är inte gravid, jag vet det med 200% säkerhet så nu lämnar vi det. Kanske är jag bakis fortfarande sen i söndags? Med tanke på lördagens äventyr vore ju inte det speciellt konstigt. Eller så är det inte svårare än så att jag är dålig att äta på fasta tidpunkter och slarvar super mycket vissa dagar.. mat är inte så kul om man frågar mig. Men jag måste bli bättre... Nu är det skärpning Strandberg.

Kommentarer
Postat av: Brushan

Man kan inte bli gravid om man enbart tar den i tvåan matilda. Det är väl ingen risk att bulan släpper till heller. Han sover väl en sådär 97% av eran tid tillsammans, och när han är vaken så bajsar han.

2010-05-08 @ 00:17:48
URL: http://www.fjortisfylla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0