Onsdag 19/5

God dag! Efter dagen igår så hade jag pga diverse anledningar inte hunnit med uppgiften jag skulle göra klart för min egen skull till idag så när alla sov, då passade jag på att göra klart den. När jag var klar ringde Jessica upp mig på skype och vi pratade läääänge. Faktum är att det börjat ljusna ute när vi la på, så tokigt det kan bli ibland. Men jag antar att det är så det är när man har en av sina bästa vänner på andra sidan jorden! Trots den sena natten vaknade jag nio, för då var det så varmt i våran lägenhet att jag inte kunde sova längre. Så jag satte mig på balkongen och pluggade i skuggan. Nu är jag inne, det är så kvavt ute att det är jobbigt ibland men nej jag ska inte klaga! Nu ska jag bara hitta något svalt att ha på mig sen röra mig ner mot centrum och uträtta lite ärenden och så ska jag försöka hitta någon vit t-shirt lite större, lite slappare, lite längre som man kan ha till alla små shorts och dylikt i sommar.. Jag har riktigt dåligt med basplagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0