Skola, träning och städning

Gud vad underbart väder det är! Jag blir helt lyrisk och vet inte riktigt vad jag ska ta vägen, fasen vilken riktig energikick man får av solen och dess värmande strålar. Nu sitter jag på tåget och är på väg hem från seminariet i skolan, det gick helt okej.. det var inte allt för svårt. Är hemma om en timme då ska jag direkt byta om till ut och gå kläder och sen ska jag ta en powerwalk och sen träna lite med pilatesbollen, som blivit min favorit träning, det är så roligt att jag skrattar mig igen varje gång. Efter lite träning tänkte jag skulle ta göra i ordning lite på balkongen då vi ska ta packa upp ute möblerna idag, torka fönstrena ut mot balkongen ska jag också göra. Kul dag? Njae inte speciellt. Imorgon blir det dock roligare, jag ska på studentskiva vilket inte är helt fy skam!

Kommentarer
Postat av: sara - Mamma till Nova

Hoppas du hade en bra gårdag?

2010-05-11 @ 13:14:58
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0