Tisdag morgon

Tack, tack, tack för att solen iallafall skiner idag! Det är så mycket enklare och roligare att gå upp när solen skiner, man får liksom energi att orka köra på. Sitter just nu och äter frukost och läser på det sista inför seminariet, ska snart börja göra mig i ordning och sen åka till skolan för ett litteratur seminarium. Jag går bara i skolan imorgon också och efter det har jag konstaterat att jag bara har två veckor kvar i skolan, sen är det liksom slut. Det känns helt sjukt att sommaren är så nära! Men innan dess har jag faktiskt hur mycket som helst att göra i just skolan så det är bara att sätta fart. Varför blir det alltid så? Varför har man alltid mycket att göra i slutet av varje termin? Känns orättvist, det vore enklare att trappa ner tempot men istället trappas tempot upp. Nej nu måste jag verkligen bli klar med frukosten och läsandet. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0