Grammatik in my ass...,

Det var länge sen jag var såhär otroligt opeppad på att plugga, faktum är att det inte går den här gången, inte alls. Grammatik som är detta delmoment är så otroligt tråkigt att det inte spelar någon roll hur mycket jag pluggar, det går in och sen ut, inget fastnar. Jag känner paniken arta sig hos mig, vad tusan ska jag göra? Jag kan allvarligt talat inte ett smack mer än det jag lärt mig på föreläsningarna och ja, face it? Det är inte speciellt mycket. Jag får ont i huvudet av skiten, grammatik är tortyr, jag bryr mig ärligt talat inte om vad tema-rema är och jag struntar i vad som kännetecknar en huvudsats och en bisats eller hur man för in en mening i ett positionsschema.. jag dör lite för varje sekund, jag hatar grammatik. Jag vill ha torsdag eftermiddag, eller helst fredag, så jag kan skita i grammatiken, supa mig full och dansa hela natten med mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0