It's monday... again!

Och så var det måndag igen, ny vecka, nya möjligheter! Min vecka är inte lika full som förra veckan och det är faktiskt väldigt lugnt i skolan med stort OBS för att vi ska skriva hemtenta mellan onsdag-onsdag och ett ex antal skrivuppgifter, men det ska nog gå väldigt bra. Idag står powerwalk, storhandling, plugg och att leta/rensa adventsstakarna på schemat. Jag verkligen längtar efter att få upp stakarna och stjärnorna i fönstrena, det är så otroligt mysigt när det ljuser i alla fönster, det skapar stämning.

Jag har förresten kommit ganska långt i juklappsjakten, ja alltså.. jag har ju inte handlat någon julklapp men jag har redan bestämt mig för vad jag ska köpa till tre personer och har ett antal ideer till resten, åh så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0