Lördag utan ångest

Kul kväll/natt igår, som vanligt! Jag är verkligen glad över att ständigt i mitt liv vara omgiven av underbara människor som får mig att skratta och må bra dagarna i ända. Somnade runt klockan sex i morse och vaknade klockan 14 bredvid min fina Jesse. Låg och skrattade och pratade om gårdagen ett tag och sen gjorde vi oss i ordning och åkte till... ja systemet och fyllde på förråden som tog slut igår. Tanken var väl egentligen att jag skulle följa med Jessica till hennes syster ikväll på tjejkväll och sedan utgång men jag tror jag bangar, är hemskt trött och så måste jag börja tänka på levern, såhär kan vi ju inte hålla på.. dock är det ju så kul!!

När jag vaknade idag kände jag verkligen ett sånt himla lugn, vilket är extremt ovanligt dagen efter det att jag druckit, jag får ju nämligen 7/10 gånger ångest. Tror den icke befintliga ångesten idag beror på att jag känner mig tillfreds med livet, jag har mina vänner, min man, mitt liv och framtiden känns ljus. J & M är dessutom over the top, så extremt fina vänner, det är precis vad dom är, älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0