Marcus 20 år

Ingen uppdatering, har varit upptagen! Igår var en riktigt, riktigt lyckad dag och kväll. Dagen började med att syster kom hem till oss och städade och jag tvättade en massa, senare kom Jessica och "hjälpte" mig att välja kläder och så till kvällen. Vi tog senare en vända på stan och systemet innan jag stressade hem och gjorde mig i ordning för att åka till Marcus och fira honom eftersom han fyllde år i torsdags. Hemma hos Marcus bjöds det på dricka, god mat, efterrätt, skratt och en massa fina människor, Ulrika och Perra hade verkligen lyckats med att ordna en bra kväll. Efter Marcus tog vi tåget in till stan, gick på donken, träffa pundare och hamna nästan i fight över en toalett och så hamnade vi tillslut på Lobby. På Lobby dansade och drack vi i många timmar innan vi alla började känna oss klara med Lobby, vi hoppade då in i en taxi och åkte hemåt. Hamnade på efterfest i Nynäs, där drack vi ännu mer och hade det allmänt fint bara. Tittade på klockan rätt som det var och såg då att klockan var 06.00 med andra ord hade vi druckit i tolv timmar så jag, jessica, marcus och patrik bestämde oss för att gå hem, marcus till sig och patrik till sig. Jag och Jesse började fulla, glada, frussna och med väldigt ont i fötterna den "långa" vandringen hem mot Jessica, dock fick vi skjuts så jag åkte hem. Hade verkligen en super kväll igår, roligaste kvällen på riktigt, riktigt länge!


Och idag? Mindre kul dag. Vaknade klockan 13 och var fortfarande full, med en huvudvärk som inte var nådig. Låg länge i sängen och kved och mådde dåligt... självförvållat, men så värt det! Luktade som ett systembolag så jag hoppade in i duschen och fräscha till mig och sen åkte vi till ishallen för att titta på AJ. Grabbarna såg inte piggare ut dom idag måste jag säga, eller egentligen var väl inte det bara som det såg ut, ingen var nämligen pigg.. kvällen var galen igår! Efter matchen så började jag må bättre och taggade då för en till ute kväll, eftersom jag lovat Garp. Så efter matchen skjutsade vi grabbarna hem och åkte sen för att äta pizza, sen blev det till att åka hem och byta om och sen åter åka till Marcus för att förkröka. Dock så var jag inte på humör alls, egentligen var nog ingen det, jag drack två klunkar och trodde jag skulle spy. Jag gav därför upp, sket i stan och åkte med Jess och köpte chips, dipp och julmust så nu ligger vi som två bakismonster i Jessicas säng och tittar på sex and the city 2. Slutsatsen? Grym kväll, grymt sällskap, grym fest! De måste vi göra om och återigen, grattis till dig BFF och tack för igår.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0