Min tisdag

Dagens stora plus: Jag har röjt klart i köket och städat varenda liten yta som finns i hela köket. Vårt kök är nämligen det ända stället i lägenheten som ännu inte genomgått renovering och det är minst sagt fallfärdigt, köket blir därför alltid lidande, med andra ord vi skiter i det. Men i lördags så kände jag att jag inte orkade med kaouset och skiten längre så. Nu är det rensat och så städat det kan bli i detta skick. Nu väntar nya gardiner, blommor, ny duk och fönsterlampor sen är det bara vänta till renovering som förhoppningsvis påbörjas i vår. Fönsterlampor får dock vänta till efter jul, för snart ska ljusstarkan upp igen!

Dagens stora minus: Min mac visar ett utropstecken vid batterisymbolen som talar om att jag borde uppsöka en "verkstad" med datorn för det är något knas med batteriet "som inte märks när jag använder den". Jag orkar bara inte innan jul, jag har önskat mig en hårddisk i julklapp och är rätt säker på att jag kommer få en och innan dess tänker jag inte lämna in något, så typiskt. Annat minus är också att jag inte träffat Jessica eller Marcus på två tisdagar i rad nu, gosch jag vill att soffan ska vara full med människor och kaous den här veckan, men så verkar det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0