Min tisdag

Och så var det tisdag igen.. Som vanligt på tisdagar kör vi på hockey, massa skitsnack och mat. Ikväll orkar jag dock inte laga mat så grabbarna ska snart åka och köpa pizza till sig och sushi till mig och sen köper mackan pizza till sig efter träningen! Annars idag har jag pluggat till tentan och så varit på 3D bio med mamma och Alva. Vi såg en tecknad barnfilm som hetter "Sammy" tror jag, super gullig film och 3D bio är ju bara så roligt! Annars har jag inte gjort ett smack förutom att jag lagt in en beställning på sex and the city 2 och en bok (till!) på cdon.com. Vill
ha filmen, släpps imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 19:50:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0