Blaha blaha

Igår lagades det enchiladas till mig, henkan och mackan. Vi tittade på hockey och så kom Jessica över och vi hjälptes åt att rensa min garderob. Nu står det en översvämmad flyttkartong med kläder på golvet och så även en stor papp påse med grejer som ska bort/slängas, så skönt.. Jag tror att jag har insett att jag inte riktigt har samma smak på kläder längre som när jag började gymnasiet typ, så därför, bort, bort, bort och åh så skönt det känns. Nu ska allt bara tvättas upp och så ska mina vänner få titta igenom, det som ingen vill ha ska slängas och typ märkesgrejer tänkte jag nog lägga upp på tradera eller något annat jobbigt till en liten summa. Ikväll blir det hockey och inte så mycket annat. Har förrsten två problem som gnager mig.. 1. Varför har Boomerang slutat att sälja sin super snygga pälskrage som hör till min jacka!? Vart får jag tag i en!? 2. Vad tusan ska jag köpa i present till Marcus som fyller år om en vecka... Sånt som jag går och funderar på om dagarna, oväsentligt för er, viktigt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0