En lördagkväll i soffan...

Min första tanke när jag vaknade imorse halvt påklädd med sminket kvar var; Hade jag kul igår? Och av inlägget tidigare att döma så hade jag nog roligt, lite väl roligt. Vaknade och var så in i helskotta seg och det tog ett bra tag innan jag kom igång! Gjorde inte ett skit till största delen på eftermiddagen, åkte sen till ishallen med Bullen och träffade där Sandro. Fick med oss Mackan och Sandro hem på tacokväll så jag åkte hem och lagade tacos efter hockeyn, med viss hjälp av Marcus och Joppe. Vi har sen käkat tacos och tittat på tv hela kvällen, Sandro skulle gå ut men så blev det inte... istället har vi legat som fyra döda fiskar i vardagsrummet och zappat och druckit cola hela kvällen. Har nu bytt plats från soffan till sängen haha, grabbarna grus tok somna på varsin plats i vardagsrummet. Sandro i HELA soffan och Mackan i HELA fåtöljen.. så ja.. undra hur lång tid det tar innan dom vaknar till liv.. om dom ens gör det dvs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0