Min helg

Vilken bloggfrånvaro! I lördags hade jag en kul tjej med ett gäng tjejer, vi körde drink-kväll och mat hemma hos Jess. Alla tjejer var ansvariga för att köpa ingredienser till en drink var och sen bjuda på den under kvällen, jag och jess teamade och körde därför två, Pina Colada och Strawberry Daiquiris. Allt som allt blev det omkring sju drinkar och så blev det såklart fler drinkar av de som var goda så ja... Mackan, garp och sandro ringde och tjöta om utgång i stan men det ingick inte i planerna så vi stannade kvar hos jess medan dom drog till stan. Kom i säng kring klockan fyra. Vaknade hos Jess runt halv elva av att hon städade... suck!! Åt frukost och sen åkte jag hem.. dog i sängen typ halva dagen, tvättade lite, plockade lite och pluggade lite. Åt pizza till middag och mådde illa hela dagen!

Nu sitter jag på tåget! Vad skönt det är att gå upp när det är lika mörkt som det var när man gick och la sig.. Nu är det verkligen höst ute, det känns i både luften, kroppen och så är det ju så fruktansvärt mörkt. Har föreläsning från 8-11 sen ska vi sitta kvar och plugga. Efter skolan idag blir det plugga i mängder, powerwalk och så ska jag åka och köpa en vinterjacka, när vi var på Länna i lördags kunde jag inte bestämma mig, men nu har jag nog gjort det!
Trevlig måndag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0