Skit måndag!

Blä inget efter det att jag hoppade av tåget i Nynäs blev som jag tänkt mig. Jag har ju inte känt mig topp i helgen och varit galet förkyld men jag mådde bättre imorse men tog ändå en ipren och sen tänkte jag inte mer på det. När jag kom hem bytte jag om till powerwalk kläder och sen gav jag mig ut, när jag gått i kanske två minuter får jag panik hosta och kan knappt andas känns det som, det bara kliar i halsen och hostan slutar inte komma... suck. Det var bara att vända och gå hem igen och dricka massa vatten och skita i powerwalken... Visade sig också att jag har lite feber. Bestämde mig för att istället gå och lägga mig och vila. Vaknade klockan sex igen, ingen pojkvän hemma och det är de fortfarande inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0