Be a good girl!

Den här veckan som kommer så är jag ledig från skolan, ja förutom aktiviteter som ligger utanför skoltid då. Jag har därför bestämt mig för att vara en riktig duktig Tilda för min egen skuld men även en grymt duktig flickvän. Jag ska träna, laga god mat, plugga, börja sortera lägenheten och sedan röra mig ut mot förrådet, och så ska jag välja tapeter till solvrummet som vi med största sannolikhet ska taptetsera om. När vi flyttade in hade vi bråttom och vi tog därför samma färg på väggarna i sovrummet som överallt dvs vitt för vi inte visste vad vi ville ha. Nu har vi dock bestämt oss för att vi ska ha tapet, en mörk men ändå ljus liksom.. svårt att förklara!

Hittade denna lägenhet på Hemnet (perfekt ställe att surfa inspiration på) Jag vill ha deras tapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0