It's been a long day

Jag åkte hemifrån för 11 timmar sen och nu påbörjar jag min hemresa från skolan.. blä mitt huvud är helt fullmatat med intervjuteknik, språksociologi, ackomodationsteorier, blondinbella, språknormer och allt annat jag lyckats fånga upp idag (det som inte försvann rakt ut dvs). Nu är det nästan så det svämmar över i mitt huvud, jag orkar ärligt talat inte lyssna något mer idag. Allt jag vill göra är att ladda batterierna, vilket är en förutsättning för att jag ska orka plugga minst två timmar till! Behöver nog också ladda batterierna för morgondagen som med största sannolikhet blir lika lång och intensiv. Nästa vecka är det planeringsvecka i skolan så då jobbar vi hemma hela veckan, skönt att slippa tre timmars tågresa varje dag, det om något suger musten ur en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0