Keep Dreaming

Jag vill så himla mycket i livet men just nu är det som upptar mina tankar, karriär. Jag längtar efter livet efter skolan, samtidigt som det känns så otroligt läskigt att behöva stå på egna ben igen. Nu vet jag att jag har tre år framför mig, år som förhoppningsvis kommer att leda till något fantastiskt. Det finns så mycket drömmar för framtiden! Någonstans i bakhuvudet finns också en dröm om något helt eget, en passion och mitt största intresse som förvandlas till ett jobb. Åh vad jag skulle vilja ha en egen liten butik! En butik med märkeskläder i 500-2000 kr's klassen i en liten mysigt och smakfullt inredd butikslokal i Nynäs, då utbudet inte är allt för stort! En butik med personlig service och massa aktiviteter för kunderna i form av shoppingkvällar och champagnebjudningar! Ja drömma får man alltid, det kostar ingenting. Om det är något jag alltid levt efter så är det att drömmar kan ta en precis hur långt som helst, drömmar är helt fantastiska, där blir det alltid som man vill! Jag skulle vilja ha båda, helst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0