En massa påskmys!!

Jag har haft en fantastisk ledighet och en fantastisk påsk som ännu inte är slut! Har spenderat ledigheten med att träna, sitta i solen, äta god mat och umgås med fantastiska människor. Påskafton var inget undantag, en underbar dag! Jag startade dagen med ett tufft Body Combat pass som bidrog till att jag fortfarande svettades en timme efter träningen. Efter combaten blev det dusch och lite fix sen åkte vi ett helt gäng till Herrö med båten. Premiärtur på påskafton, gud så skönt det var! Vi satt i solen på Herrö och solade och åt påsklunch och korv, det var helt underbart varmt och skönt, första gången i år som jag svettats lite i solen! Efter den goda maten packade vi ihop och åkte mot Nynäs igen, intog lite vin på balkongen och sen åkte vi mot min mormor för att slänga in ett hej och ett påskägg och sen till min pappa och tillbaka till Henkans pappa och Carina. När vi kom tillbaka var middagsfix igång. Vi drack vin och fixade mat och sen åt vi en massa mat! Först lite påskmat till förrätt och sen vart det en extremt god potatisgrej och kött med sallad och annat gott! Min mage mår fortfarande inte bra dock så jag vågade inte äta allt.. Vi satt sen och pratade och drack vin, alla var dock rätt mosiga efter den långa dagen i solen så vi rörde oss hemåt runt tolv. Vi åkte några hem till oss och drack ännu mera vin men jag var helt slut och hade så ont i magen att jag toksomnade rätt snabbt och där tog den fantastiska dagen slut för min del! Tack för en jätte, jätte mysig påskafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0