I'm back

Nej jag har inte dött jag har bara struntat helt och hållet i det här. Sen i söndags känner jag mig som människa igen efter en veckas konstant illamående och outhärdliga magsmärtor. Firade det med årets första utomhus middag och grillning, helt stört skönt! Igår var det sista dagen i skolan, vi började planera projektet som vi ska hålla på med i över en månad och så gjorde jag klart min övning som skulle in. Åkte sen hem och uträttade ärenden så som handla och hämta papper på banken, hjälpte Anton med någon photoshop grej när jag kom hem. Efter middagen åkte jag och Anton till gymmet en timme. När jag kom hem skulle Henkan och Marcus ut och gå och då ville jag ju självklart följa med så det slutade med att vi kom hem runt kvart i tio efter ett varv runt ringvägen, kröp ner och titta på BB efter duschen. Somnade gott igår och idag känner jag att min rygg fick sig en omgång på gymmet igår. Nu ska jag klä på mig och äta upp min frukost sen är det gym klockan 11. Efter det tänkte jag tvätta och städa men främst sitta på balkongen och sno all sol jag kommer åt innan det är middag och senare även spinning med mickis och marie.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0