It's not for now, it's forever...

Idag är jag hemma, städar, tvättar och tränar, men framförallt tvättar! Det blir en hel del tvätt när det värsta man vet är att tvätta, i min mening är det värre än att laga mat till och med. Redan torsdag idag förresten, den här jobbiga skit veckan har rullat på rätt bra trots omständigheterna med undantag för måndagen, jag är dock inte redo att ta tag i det ännu, jag ska nästa vecka, löfte till mig själv som jag måste hålla. I helgen verkar det som att det kommer att bli tjejmiddag med vin, det är precis vad jag behöver! I övrigt ska jag och Henkan göra i ordning på balkongen dvs städa den och röja undan lite skräp utanför dörren på framsidan, hoppas på fint väder.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har funderat sen i måndags på vad jag skulle säga till dig om jag såg dig just nu, "Vän". Helst skulle jag vilja spotta och trampa på dig, få dig att känna dig lika liten och sårad som du fått mig att känna, men jag är mer människa än så och det är skillnaden mellan dig och mig. Faktum är att om jag träffade dig så skulle jag nog bete mig som att du inte fanns där för i min värld existerar du inte längre och kommer heller aldrig att göra det igen. Jag är bättre än så,Goodbye Forever, I hope it was worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0