Modern fairtytale

Det är absolut ingen hemlighet att jag älskar bröllop och speciellt kungliga! Imorgon gifter sig Prince William av England sig med Kate Middleton och jag tror att det kommer att bli ett helt fantastiskt bröllop. Kate är så extremt vacker och för mig är hon så Engelsk man kan bli, hon representerar verkligen den klassiska engelska stilen och allt med henne känns så väldigt engelskt. För en vanlig medelklass människa som Kate faktiskt är så måste det verkligen vara djup kärlek, när man väljer att gifta sig med en prins och speciellt Englands framtida kung. Det måste verkligen vara äkta kärlek, när man väljer att ge upp hela sitt liv på det sättet hon gör, just därför älskar jag kungliga bröllop, det är ju verkliga sagor! De verkar vara ett fantastiskt par och ser så extremt lyckliga ut och jag tror inte att deras bröllop kommer att bli något annat heller! Hur fantastiskt är det inte att William som tillhör det mäktigaste kungahuset i världen får gifta sig med Kate som egentligen är vem som helst? Det har inte hänt i England på 3000 år. Jag är så himla nyfiken på vad Kate kommer att ha på sig, hur kommer klänningen att se ut?! Klassisk? Modern? Puffig? Rak? Kommer den att slå Dianas? Och vem är designern bakom klänningen?! Jag kommer garanterat att följa bröllopet imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0