Oh holy macaroni!

Är såååå trött! Spinningpasset tog kål på mig och min rumpa och min rygg har fått stå ut mycket under de senaste två dagarna. Sängen kallar, imorgon ska jag vila från träning och istället vara hemma och städa och tvätta på dagen och sen åka till mickis och grilla på kvällen, ska bli super mysigt att gosa lite med tjejerna imorgon kväll! I övrigt bjuder veckan på träning, påskmat, sol och kanske lite partaj i helgen, helt okej ledighet! Nej nu somnar jag snart sittandes. GODNATT! Jag kommer att sova som en prinsessa!

Kommentarer
Postat av: mickis

har nog aldrig varit så skönt att sova :D <3

2011-04-20 @ 07:46:53
Postat av: Tilda

Could not agree more!

2011-04-20 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0