Riktigt bra helg, trots allt!

Helgen har som alltid sprungit förbi. I fredags bjöd jag och Henkan, Jess på middag och sen låg vi i soffan och tittade på Big Brother och pratade hela kvällen. Tog lång sovmorgon igår, fixade hemma tillsammans med Henkan och sen åt vi lunch i form av sushi! Gick på bio med lillasyster Alva och Uffe på eftermiddagen, skit kul film! Åkte direkt till Jessica efter bion, började dricka vin, gjorde oss i ordning och sen kom micki s och dom lagade mat, själv vet jag inte vad jag gjorde men jag gjorde ju iallafall guacamolen. Åt tacos och drack vin sen kom Elsa och vi spelade lite "Våghals". Marcus och Robin kom också över och joinade lite senare, så även Marie. Vi fortsatte att spendera kvällen med att dricka vin, prata, skratta och spela våghals (alla som fått konstiga sms eller telefonsamtal igår, förlåt!) hela kvällen. Allt eftersom droppa folk av och det slutade med att jag, Jess, Mic och Marcus satt i vardagsrummet till runt 05 och diskuterade livet och allt annat mellan himmel och jord. Runt 05 drog Marcus och kort därefter Mic och jag och Jess kröp ner i sängen och somnade gott. Åh vilka fantastiska vänner jag har ♥! Vaknade efter typ halva dagen idag, ångest! Men vi låg kvar länge, länge och bara myste, det är det som söndagar är till för! Henkan kom och hämtade mig och vi åkte hem och fixa lite på balkongen, nu tänkte jag ta en liten nap och sen blir det premiär grillning, mums!

Efter den här helgen har jag verkligen kommit till insikt med att det inte är någon ide att bry sig om "vänner" som egentligen inte förtjänar det. Jag har spenderat så extremt mycket tid sen i julas fram och tillbaka med att vara arg och besviken på människor som kallat sig mina "vänner" att jag ibland glömt vad som egentligen är viktigt. Den "vännen" som hugger en i ryggen är ingen människa värd att lägga tid på, det är vännerna som finns där när du blir huggen i ryggen, stöttande, förstående och tröstande som är värda all tid och energi man har. Varför spendera tid och energi på idioter? När man kan lägga tid på att ösa kärlek över dem man älskar och som faktiskt älskar en tillbaka. Jag har insett det nu, det krävdes mycket men jag är glad över att jag kom till detta stadium någon gång iallafall, åh så skönt det känns att gå vidare. Jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0