Julgranspyntning 2011

Mitt senaste inlägg var inget jag vill stoltsera med utan snarare bara något jag ville skriva och få ur mig...därför är jag het på gröten att idag publicera ett nytt inlägg som istället hamnar högst upp på bloggen! Whats going on in my life?
  • Julen går på droger i år, jag pyntar till höger och vänster.
  • Jag är skoltrött och räknar dagarna till "jullovet"
  • Jag vill ha snö, nu!
  • Det är 25 dagar tills jag åker till Kalifornien i 19!!! dagar
  • .... och 24 till julafton såklart
Och jag har åkt på en sur förkylning... and that's about it. Igår spendera jag hela dagen med mickis, min mickis. Spenderade dagen i stan med att köpa julklappar (till oss själva mest...) På kvällen fick vi sällskap av Jess, vi lagade mat och mös i soffan innan vi drack glögg och klädde granen. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har två fina vänner som dom. Jag älskar er!
Årets fulaste/snyggaste gran?!
Granen bidrog hur som helst till sig en hel del kommenatarer

Kommentarer
Postat av: mickis

å jag älskar dig!

2011-12-02 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0