Att ligga i koma vore bättre

Och så var det tentavecka igen och jag känner mig i vanlig ordning som en zombie. Jag skriver, skriver och skriver, läser, äter och sover knappt någonting, en gnutta socialt-umgänge är det bara att glömma, för hur mycket jag än försöker så räcker timmarna faktiskt inte till! Ibland spårar det dock ur och pluggkoman tar över, igår började jag fixa med mitt CV och sökte jobb istället för att göra vad jag borde gjort, smällen får jag ta idag när jag måste göra dubbelt så mycket. Kaffe är förresten min bästa vän, kaffe och fotnotsystemet i Word, utan det vore jag helt fullkomligt lost. Är påväg hem från skolan, ska möta mina bästa vänner igen om några timmar, kaffe och fotnoterna, jag vill bara spola fram tiden till torsdag klockan 15.30 då är jag fri för denna gång, åh så jag längtar! JAG SAKNAR MINA RIKTIGA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0