"Du skrattar du?!" -Ja vad ska man annars göra?!

Usch usch usch. Mår inge bra... suck. Har spenderat hela dagen på en klinik i Stockholm, har gjort cystoskopi, det värsta jag gjort i hela mitt liv, önskar inte min värsta fiende att behöva känna den smärtan och obehaget, fy tusan. Har sedan jag kom hem varit helt sänkt, sovit, sovit, sovit ... Imorgon startar jag dagen med att ta vid där jag slutade idag, provtagning på Labb samt uthämtning av recept, sen blir det skola! Måste samla nya krafter, de e så fruktansvärt jobbigt att behöva springa på sjukan hela tiden, remisser hit, remisser dit.. Men jag får försöka se det positiva, det händer ju åtminstonde någonting, äntligen! Ska till läkaren nästa vecka igen, och veckan efter det också, frikort here I come!! Nu ska jag titta på någon film och försöka tänka på annat än hur synd jag faktiskt tycker om mig själv, just speciellt idag.

Kommentarer
Postat av: mickis

haha jag har frikort, det är du&jag å pensionärerna ;) nämen, skämt å sido. lät inget vidare alls det där! lider med dig :( <3

2011-02-28 @ 21:58:13
Postat av: Tilda

Ja mickis, det är verkligen du jag och pensionärerna ;D tur att vi har varandra!



Nej de var värre än japanen, typ 100 ggr värre! ;D



LOVE

2011-03-01 @ 00:51:51
Postat av: Mickis

japanen alltså, vilken klassiker... ;)

hoppas att de lyckas hitta felet och att du får bli bättre nu!

jag håller tummarna, massa kärlek!! <3

2011-03-01 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0