Lauren Conrad Style!

Igår somnade jag med Lauren Conrads bok "Lauren Conrad Style" på magen. Boken fick jag av lillasyster i födelsedagspresent, tack sis! Jag har alltid tyckt väldigt mycket om Lauren Conrad, ända sedan "Laguna Beach" tiden. Jag tycker att Lauren är ett bra exempel på en tjej som lyckats bra med att stanna på jorden trots all hysteri som varit kring henne. Jag inpireras även av hennes sätt att klä sig. Lauren är en mästare på att klä upp sig och klä ner sig, hon mixar ljuva pasteller, med rockiga skinnjackor och ser ut att känna sig lika bekväm i ett par jeans och en t-shirt som i en fantastisk party outift. Jag älskar hennes vardagliga men ändå kvinliga "Girl Next door" utseende, dessutom är hon exremt snygg i vad som ser ut att vara en väldigt sund kropp. Enligt mig är Lauren i all sin enkelhet helt klart en av Hollywoods absolut snyggaste kändisar.

Lauren Conrad Style är faktiskt en riktigt bra bok. Den är enkel och väldigt överskådlig. Den innehåller massa tips gällande kläder, smink och hår samt om hur man bygger upp en bra basgarderob etc. Jag läser mest den här typen av böcker för att jag gillar att få en inblick i den här industrin, en inblick i kändisarnas personliga garderober samt tankar kring just mode. Jag har många böcker som är av den här typen "Coffeetable" och det är ofta som jag (eller någon annan) plockar upp dessa för att bläddra ett par sidor och låter sig underhållas.
Kollage By: Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0